24 kwietnia 2013

Lulu

Jakiś czas temu, na jednym z bardzo popularnych blogów natknęłam się na wpis o anglojęzycznych książeczkach o małej dziewczynce imieniem Lulu. Bardzo mi się spodobały. Zdobyłam dwie pozycje dla Helenki i sama się w nich zakochałam. Jaka szkoda, że nie miałam takich kiedy byłam mała.
Książeczki autorstwa Camilli Reid są interaktywne i pięknie wydane. Opowiadają o codziennym życiu małej dziewczynki -  jak się uczy się korzystać z toalet, jeść, ubierać.
Helenka także bardzo polubiła te książeczki (co prawda nie treść, a elementy interaktywne), do tego stopnia, że zaczyna wszczynać awanturę, kiedy chcę już zakończyć ich oglądanie. Niestety dokonała już kilku zniszczeń, więc staram się oszczędzać je na przyszłość, do momentu, kiedy będzie gotowa na przyswajanie ich treści.
lulu
lulu
lul
lulu


A poniżej ulubiona strona w książce. Helenka pomaga Lulu zdjąć pieluszkę:)
lul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz