22 listopada 2013

Przeczytane w listopadzie ...

... przez Pawła. I na tym koniec, bo w końcówce miesiąca same sprawdziany, więc czasu na czytanie brak.
1. "Tajemnica pływalni" M. Widmarka i H. Willis przeczytana siłą rozpędu. Z przyzwyczajenia i przywiązania do całej serii, bo treści zawarte w książce  są już trochę zbyt dziecinne dla mojego dziesięciolatka. Ale co tam, przeczytałam i ja. Obydwoje uznaliśmy, że to jedna z mniej ciekawych tajemnic.
2. "Czarownica piętro niżej" Marcina Szczygielskiego, mimo dość różnych opinii została wypożyczona z biblioteki. Książka, jak wynikało  z opisu trafiała w gust Pawła, czyli dużo magii, duchy i świat fantazji. Ja niestety nie przeczytałam, ale syna bardzo wciągnęła. Na tyle, że zdecydowaliśmy się nabyć kolejną pozycję tego autora.
3. "Najnowsze przygody Mikołajka" zostały przeczytane jako dodatek do lektury ("Mikołajek"), którą syn będzie przerabiał w szkole już na początku grudnia. O Mikołajku nie ma co pisać, bo chyba wszyscy znają. Ja osobiście uwielbiam, a film (ten nieanimowany oczywiście) mogłabym oglądać przynajmniej raz w miesiącu. Jedyne co mnie drażni w tej książce to ilustracje, zupełnie mi się nie podobają. Te czarno-białe, w starszych wydaniach bardziej do mnie przemawiały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz