9 grudnia 2013

Miła niespodzianka.

Spotkała mnie drobna, ale bardzo miła niespodzianka. Ostatnio kupiłam w sklepie internetowym jedną, niewielką rzecz. Przesyłkę dostałam bardzo szybko, a w środku oprócz zamówienia były ręcznie robione pierniczki z liścikiem, który zawierał przepis na nie oraz na domową przyprawę do piernika. Niby nic, a jednak ... Dla odmiany, w innym sklepie internetowym  zamówiłam prezenty gwiazdkowe, więc za całkiem niemałe pieniądze. W trakcie wyszły pewne komplikacje i na zamówienie czekałam ponad dwa tygodnie. Niestety nie dostałam nawet maila ze zwykłym przepraszamy albo przykro nam. 


Przepis na domową przyprawę do piernika
50g cynamonu
20g imbiru
15g goździków
15g kardamonu
10g gałki muszkatołowej
10g ziela angielskiego
2g czarnego pieprzu
Wszystkie składniki zmielić w młynku do kawy albo utłuc w moździerzu. Przechowywać w szczelnie zamkniętym pojemniku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz