4 sierpnia 2013

Bee, mee i kukuryku !

Książka pt. "Bee, mee i kukuryku to świetna pozycja, nie tyle do czytania, co do zabawy z dzieckiem i nauki pierwszych słów. Od dawna szukałam czegoś takiego. Początkowo rozważałam "Księgę dźwięków" wydawnictwa Dwie Siostry, ale gdy całkiem przypadkiem natknęłam się  na książeczkę Agaty Półtorak, od razu wiedziałam, że znalazłam to co chciałam.
Na końcu książki jest też słowo do rodziców, które mówi miedzy innymi w jaki sposób bawić się z dzieckiem przy pomocy dźwięków. Autorka poleca ją już od dziesiątego miesiąca życia. " Zabawa w naśladowanie dźwięków wydawanych przez zwierzęta pozwala dzieciom ćwiczyć podstawy zrozumiałej mowy. Dlatego zachęcamy je do powtarzania dźwięków. Na wesoło, dla zabawy, nie oczekując, że muszą to zrobić bezbłędnie i doskonale".








Autor - Agata Półtorak
Wydawnictwo - Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla dzieci
cena - 17 PLN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz