31 października 2013

I love coffee

Od jakiego wieku można pić kawę? Kiedyś, gdy byłam dzieckiem, prawdziwa kawa była zarezerwowana tylko dla dorosłych. Tak przynajmniej było w moim otoczeniu. Zaczęłam pić kawę dopiero w ostatniej klasie liceum i zakochałam się w niej od pierwszego łyku. A obecnie? Nie tak dawno piętnastoletni bratanek, będąc w odwiedzinach, poprosił mnie o kawę. Dzisiaj chyba wszysto dzieje się wcześniej, szybciej, intensywniej. Nie wiem czy mi się to podoba. Mój dziesięcioletni syn, póki co, pije i będzie jeszcze pił przez kilka najbliższych lat kawę zbożową. O taką:






2 łyżeczki kawy zbożowej INKA
100ml mleka migdałowego
1 łyżeczka miodu
kilka pianek marshmallows

Kawę wsypać do kubka i zalać około 100ml wrzątku. Dokładnie wymieszać, aby kawa się rozpuściła. Dolać mleko migdałowe, włożyć łyżeczkę miodu i ponownie wymieszać. Posypać piankami marshmallows.



i jeszcze coś, żeby mieć smak kawy na ustach przez cały dzień.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz